perjantai 24. syyskuuta 2010

Kiva päivä

Niin kuin otsikko jo sanoo: meillä on tänään ollut kiva päivä. Sinänsä ihan tavallinen, Varjo on aamulla kymmenen jälkeen jäänyt yksin, ollut mun huoneessa portin takana viitisen tuntia kunnes lähdettiin Koivukylään Maria ja Miloa tapaamaan. Mutta tuli kiva fiilis kun Varjo jäi yksikseen ihan huutamatta, täytin sille kongin, se oli ollut nätisti tuhoamatta mitään eikä ollut edes yrittänyt kiskoa mun vaatteita naulakosta alas. Purisi kun tulin kotiin, vaihdoin vaan housut ja keräsin treenikamat ja lähdettiin saman tien, bussissa oli vähän turhan paljon intoa kun ei olisi malttanut makaamaan rauhoittua, kai se tiesi mihin oltiin menossa. Jälkeä ajoi hienosti, mä koitin välttää auttamista vaikka Varjo välillä nostikin päätään ja kyllähän se ihan itsenäisesti sen jäljen jälleen löysi. Suoraan en näköjään osaa kävellä mutta se ei tuntunut koiraa haittaavan, otettiin Marin kanssa työskentelyt videolle kun tänään ei edes satanut. Kuvia pentujen leikeistä on muutamia ja totesin että tarviin järkkärin jos haluan ottaa nopeasti liikkuvista elukoista tarkkoja tilannekuvia. Mutta ainakin Varjolla ja Milolla oli hauskaa.


Nyt oon ihan rätti ja Varjokin on hipsinyt petiinsä nukkumaan. Kouluteltiin vielä Koivukylästä palatessa loput namit ja Varjo on hieno ja fiksu kun mä vaan tajuaisin olla vaatimatta siltä liikaa. Meidän arkielämään mä alan kyllä olla tosi tyytyväinen. On se vaan niin eri asia kun oman koiransa saa opettaa tasan millaiseksi haluaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti