sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Remonttireiska iskee jälleen

ja tällä kertaa niin että tuntuu.

Se oli kaksi ja puoli tuntia yksin, siis ilman Latea, mun työnantajani kämpässä, josta oli siis jo syönyt seinää. Jätin sille pari kongia ajanvietteeksi. Takaisintullessa huomasin, että jotain muutakin oli kuitenkin kongien lisäksi puuhasteltu. Ei, se ei ollut silpunnut papereita, syönyt sähköjohtoja tai tuhonnut nenän korkeudella hyllyssä olevia tossuja, ei edes laajentanut seinään aloittamiaan reikiä. Se oli syönyt itsensä läpi muovimaton niin että kynsitty betoni näkyi. Ja tietenkin Varjomaiseen tapaansa ihan keskeltä lattiaa.

Mä tiesin että koiraan menee kaikki aika ja raha. Mutta että näin kirjaimellisesti.

4 kommenttia:

  1. Oletkin hankkinut todellisen Remontti Reiskan! Vakava asia, mutta silti mua huvittaa. Nään sieluni silmin, miten pieni belgi on askarrellut. :--) Onneksi omat ei ole tämmöisiä askarteluja harrastaneet, ei välttämättä huumori kauaa riittäis.

    terkuin Minna ja tervut

    VastaaPoista
  2. moikka! Liityin lukiaksi, jos etit luettavia treeni blogeja niin tervetuloa vastavierailulle mun blogiin! :)
    t. jenni

    VastaaPoista
  3. Voi ei, ja minä kun haikailin syödyn kengän perään tänä aamuna. Ehkäpä olen vain tyytyväinen siihen, että meillä on ehjät lattiat...

    VastaaPoista
  4. Joo, kannattaa olla, kengät on sitten kuitenkin vähän edullisempia uusia. Huvittaa vaan jollain tasolla, kun Varjo ei ole käytännössä mitään irtaimistoa syönyt, mutta lattiat on pakko kaivaa puhki. Mitäköhän se kuvittelee niiden alla olevan...

    VastaaPoista