perjantai 20. huhtikuuta 2012

Silmäpeili

Tänä aamuna Pekka Sarkanen katsoi laitteet päässä mun mustiaiseni silmiin ja totesi, ettei näy mitään. Ihan terveet näköelimet, ainakin tällä haavaa. Mulla on siis kokonaisuudessaan fyysisesti terveeksi todettu koira!

Vastaanottovirkailija pelkäsi Varjon muutamaa puf-äännähdystä, oli sitä mieltä että sen haistelemaan päästäminen on tarpeetonta ja antoi lopulta mulle tippapullon "parempi että laitat ite kun se on niin epäluuloinen". Ihan varmaan on epäluuloinen kun henkilöä itseään selvästi hirvitti jo mun koirani tuleminen lähelle. Varsinainen silmäpeilaaja oli tekemisessään varma ja sillehän Varjo ei sitten sanonut mitään, istui kiltisti pöydällä mun halausotteessa eikä yrittänyt edes liikutella päätään, vaikka iso mies kumartui sen päälle päässään musta härpäke ja käsissään kirkas lamppu, jolla sohi silmiin. Hieno pieni eläin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti